Moet ik mijn gegevens verifiëren wanneer ik een betaling ontvang of betaal?

Laatst gewijzigd op: 2024-04-04 17:27

Je hoeft nooit je rekeningnummer aan Brenger of aan de koper te geven.

  • Nadat de koper het transport heeft geboekt en de betaling heeft gedaan, ontvang je een bevestigingsmail van noreply@brenger.nl of noreply@brengermail.nl
  • De eerste keer dat je een product verkoopt en deze via Brenger laat betalen en vervoeren, vragen we je om je rekeningnummer/identiteit te verifiëren door € 0,01 over te maken naar Online Payment Platform/Foundation (https://www.onlinebetaalplatform.nl).
  • Je ontvangt hiervoor een betaallink. Let op fraudepogingen! De e-mail met de betaallink komt altijd van noreply@brenger.nl of noreply@brengermail.nl
  • Uitnodigingen om de betaling te bevestigen/verifiëren via andere kanalen, zoals WhatsApp, sms, Telegram of e-mailadressen die niet afkomstig zijn van noreply@brenger.nl of noreply@brengermail.nl, kunnen wijzen op phishing.
    Meld dit soort pogingen altijd bij Brenger of bij de politie.


Lees hier over hoe Veilige productbetaling via Brenger werkt.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren