Kan ik mijn boeking en/of contactgegevens aanpassen of extra services bijboeken?

Laatst gewijzigd op: 2023-05-08 15:27


  • Wijzigen van adressen, datums, tijden en items


Helaas kunnen adressen, datums en te vervoeren items niet meer gewijzigd worden nadat het transport is geboekt. Dit omdat de prijs dan herberekend zou moeten worden.


Als je een fout hebt gemaakt, kun je het transport annuleren en opnieuw plaatsen met de juiste gegevens. Geen zorgen, als je tot 60 uur voor het ophaalmoment annuleert, krijg je het volledige bedrag binnen 5 dagen teruggestort. 


Wil je toch een kleine wijziging bespreken? Neem dan contact op met onze klantenservice of met de koerier als deze al heeft gereageerd op jouw opdracht. Je vindt de contactinformatie van de koerier op de tracking pagina via je bevestigingsmail.


  • Wijzigen van contactgegevens of toevoegen van instructies voor de koerier


In je bevestigingsmail vind je een knop 'Bekijk status', waarmee je naar de tracking pagina kunt gaan. Hier kun je op 'Wijzig transport' klikken om de naam, e-mail, telefoonnummer te wijzigen. Ook kun je hier extra instructies of aanwijzingen toevoegen voor de koerier.


  • Toevoegen van extra services zoals verdieping, sjouwhulp en/of laadklep


Je kunt extra services toevoegen na het boeken van je transport. In je bevestigingsmail vind je een knop 'Bekijk status', waarmee je naar de tracking pagina kunt gaan. Hier kun je op 'Wijzig transport' klikken om aanpassingen te maken. Let op: sommige services dien je ruim van tevoren door te geven, lees verder hieronder.


Verdieping / Etageservice

Het ten alle tijden mogelijk om verdieping/etageservice toe te voegen nadat de boeking is geplaatst.

Let op: de koerier komt in de regel alleen en verwacht dat iemand hem helpt het item te tillen naar de juiste verdieping. Is er niemand om te helpen of is je item te zwaar? Zorg dat je sjowuhulp bijboekt, dan komt de koerier met een extra persoon.


Extra sjouwhulp

Je kunt een sjouwhulp bijboeken zodat de koerier met een extra persoon komt. Dit kan uiterlijk 72 uur voor ophaaldatum toegevoegd worden via de tracking pagina.


Laadklep of palletwagen

Ook kun je eventueel aangeven of je een laadklep of palletwagen nodig hebt. Dit kun je 72 uur voor ophaaldatum doorgeven via de tracking pagina.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren